2012年11月29日星期四

太極劍班 (二)


去年太極劍班巫師傅調到彩虹村上課轉瞬已經一年,新來的李師傅,短短一年,教了我們很多套楊式劍,有16式劍、32式劍、56式劍、初級華武扇, 還有現在還未學完的武當太極劍。



記得巫師傅離開時,我跟她學的91式吳式太極劍只學了71式,我今年四月再報名跟她學劍, 最終把91式劍學完,可是我經常缺課,每星期只上一堂, 所以這套劍仍然打得不好! 只怪自己太多心, 一個人報兩個劍班,逢星期二、四跟李師傅,星期六跟巫師傅。本來只想學完91式劍就回歸李師傅那裏,可是在彩虹村班認識了一班師兄姐,每逢學期完結時,都會攪個謝師宴,請師傅飲早茶。而巫師傅的太極學會時有活動,如參加健康快車的太極表演或齋宴等,所以我繼續留下來練習這套劍和師傅送給我們的太極養生鞭杆, 還有易筋經和下期將會教的42式劍和峨眉功力拳。


這劍班人數60人,期期爆滿,而且很多同學們都能達到師傅的要求,令她非常安慰,同學們亦感謝巫師傅的耐心教導,我亦感覺到巫師傅是為教學而教學,要把太極國粹發揚光大,不像有些師傅,把重點留給他們的私人班,上堂只是跟著做做太極操了事!


星期六巫師傅想要和同學們拍攝大合照,我們自當奉陪,留下美好的回憶!

















8 則留言:

  1. 難遇明師呀!仲有咁多功夫學,絶對不能下山呀!
    [版主回覆12/01/2012 17:57:46]

    回覆刪除
  2. 師姐又換畫
    [版主回覆12/07/2012 11:31:41]攪下聖誕氣氛!

    回覆刪除
  3. 師姐武當太極劍係康文處既班呢??幾時開班呀唔該?
    [版主回覆07/25/2013 17:08:53]李師傅在聯合道公園教, 已開班兩個月, 約10月才再開班, 今期教盤龍劍, 但我沒有學了! 9月上康文署網頁搜尋一下九龍城區太極劍, 聯合道公園藍球場側那班看看, 不過武當太極劍已教了兩期, 下期未必教, 但每堂都會練習, 下期應會再教盤龍劍, 個個都話唔識, 好難喎!

    回覆刪除
  4. 我係大埔出去學咪好遠0羅,返幾點??不過我地呢道期期都係91劍,所以要學其他劍都係要去他區或私人班,56,42,32,54劍我都係跟私人班學既.有D連私人班都無既就要買碟自學了!!龍形劍我學過係武術黎的確好難學,師傅話要有武術跟低才學得會~
    [版主回覆07/26/2013 13:27:22]李師傅o個套係盤龍劍, 我睇佢o地打都係有d武術劍咁款! 李師傅話梁鴻基係佢師傅, 上課時間逢星期二,四,六,上午7:00 - 8:00, 想o黎學就要早d起身喇!

    回覆刪除
  5. 救命呀~宜家每日番學都遲大到架,師傅因為我仲開左先河話遲到要俾錢請飲茶!!去到咁遠要好早起身,一期又要四個月我死得架啦我諗自己會學得識~

    龍形劍~
    http://www.youtube.com/watch?v=kiRI7lLQCoQ
    http://www.youtube.com/watch?v=thiBdLcsQKY
    [版主回覆07/26/2013 18:12:45]我而家冇學, 見唔到師傅, 我同佢又唔係好熟. 佢好似要上班, 可能冇私人班, 不過聽聞佢o係工聯會有班, 不過唔知教乜? 師傅o係呢頭教梗係o係附近住, 點都唔會去到大埔啦! 彩虹村之前係梁鴻基師傅個場, 佢退休後仲有好多學生o係度玩, 可能係私人班, 可能唔會咁早, 但長情我唔清楚, 係彩虹村班d師姐八比我聽!

    回覆刪除
  6. 師姐大人拜託你再去八吓師傅除左聯合道公園仲有去邊道教啦,因為我計算過路程加車程半夜起身都唔掂呀!!成四個月我死得架啦~
    [Hung回覆08/20/2013 14:32:35]多謝哂師姐大人,我是跳舞拉傷左,醫生話舊患無得醫。只要係無乜壓力下做運動,佢會好乖唔會黎搞我。但每次要去考試0羅牌等等,佢就番來0羅!!上次我係去考爵士舞個牌!!等待一年後同學已經去教班,我又要再去番學考過,所以放棄了!!走去學太極~
    [Hung回覆08/19/2013 18:30:34]我年幼傷患既右腳久唔久就會行唔到,連路乜也行不成,還說怎麼理想呢,上次舊患發作都是多年前既事,醫生叫我要坐在家休息不能走動,那年我老爸過世不久,我就好像從天堂拋擲到地獄咁,越想快D行到路越是痛苦難當,隻膝蓋好像一個 B B仔頭咁大,起立都有難度。我還記得個醫師話你還想跳舞,不如你想想之後能否再行路吧啦!!

    D人成日話我有天份,有話要去邊道學藝唔好哂左我,你地點能夠明白到我既"前功盡棄"呢!!
    [版主回覆08/16/2013 14:16:33]師傅說妳有天份, 有冇去考師傅牌呀? 要襯年青把握時機呀!
    [版主回覆08/16/2013 14:08:44]難得找到好師傅!
    [Hung回覆08/15/2013 19:45:57]湯師傅教顧式,佢教我龍形劍無收我地班同學既錢,佢成日同我講只可惜我唔係白紙一張,因為佢話我有天份但未跟佢之前已經學左好多家既拳術,要撇下之前既影子會好身苦呀!!叫我要勞力.我好掛住佢!!
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7p0WBbNn2xw
    [Hung回覆08/15/2013 18:56:32]明白哂!!身同感受呢。瞧不起徒弟既師傅不跟也吧,湯師傅話"學無前後,逹者為先。遇上呢D咁既師傅,只好自己走出去閃避了。

    回覆刪除
  7. 仲有請你告知師傅我地大埔果班師傅好多個今年尾都要退休了,如果師傅有興趣請佢黎教吓啦,我地呢道D師傅有D都住係馬安山架~大埔康體個經理許潔枝小姐,電話31839020,多謝哂~
    [版主回覆08/15/2013 18:53:10]我覺得聯合道師傅個樣都好似就快退休咁呀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...