2012年10月26日星期五

CORELLE 康寧餐具 ~ 令我驚訝的發現



一向都喜歡康寧餐具, 覺得它輕巧光滑。 雖然製造商聲稱它不會被打破, 我卻曾經打破了兩至三隻碗碟! 但它仍然比普通的碗碟耐用, 從未試過踫崩碗口, 所以百多元一隻小碗, 大減價時我都會買一、兩隻。

上次大減價買了一隻飯碗,價錢一百元以下, 而且碗底有防熱底邊, 以往買的碗碟都是沒有的



某天洗碗, 竟把那防熱底邊弄掉, 原來那底環是黏上去的!



看看底環的背面, 應是塑膠造的。




還看到碗底的膠水痕跡, 我用刀片把膠跡清除!













心裏在想, 幸好底環脫落時, 我正在洗碗而不是拿著熱湯, 否則後果不堪設想!



康寧餐具是可進微波爐的,那麼碗底的塑膠環又能不能進呢? 那些膠水又能不能進呢?


洗碗前我都愛把碗碟浸一會兒, 那麼食物殘渣便更容易清除。 但用膠水黏著的底環, 浸水後是否便容易脫落?


從今決定不再買康寧碗了!


Yahoo blog累積瀏覽 2587 

11 則留言:

  1. @@...咁都得
    [版主回覆10/29/2012 14:09:24]咪係!

    回覆刪除
  2. =.= ''' 吃驚了 ..那個防熱底邊.......
    [版主回覆10/29/2012 21:58:46]

    回覆刪除
  3. 我就係唔鍾意佢冇底邊囉, 所以一直都冇買呀
    [版主回覆10/30/2012 10:32:27]以前買嗰D冇底邊架, 係而家細碗先有底邊, 大碟都冇, 渣住唔會火辣手嘛! 點知佢係癡嘅姐! 應該連身出家馬!
    D價錢又鬼咁毑利!

    回覆刪除
  4. 康寧餐具是西方器皿~加個座是迎合東方市場~人家個根本無想個多做一個模又不大合唐餐用又貴~款式越來越追不上~用微波爐最好用白玻璃~又平又正一眼望著
    [版主回覆11/03/2012 20:13:10]我覺得康寧比較輕身, 洗碗都舒服D, 幾隻碟就夠我用了, 都很耐用, 若不是跌落地就不會爛。 十幾廿年, 一直用它! 其它碟就打入冷宮, 飯碗和湯碗就沒有用康寧, 會燙手的!

    回覆刪除
  5. 我冇買康寧碗,因為全冇底環。要迎合HK市場嘛
    我只有西式杯碟...碗用日本、韓國及大陸多
    [版主回覆11/07/2012 17:52:56]點知會甩!, 下次唔買喇!

    回覆刪除
  6. 哎呀....估唔到咁都得, 我都好鍾意用康寧, 買時要睇清楚!
    [版主回覆11/08/2012 13:59:05]黏的始終會甩, 除非是原身出有底邊, 要睇清楚呀!

    回覆刪除
  7. 晤好話康寧,好多以前好好地的品牌,E家都係咁化學,騙人。
    [版主回覆01/07/2013 10:38:00]咪係!

    回覆刪除
  8. 這款帶底的飯碗碗身是玻璃材質,碗底的防燙圈是PC材料的,所以在使用的时候不要進洗碗機和消毒櫃等高溫水容器,避免高溫造成的防燙圈老化脱落。如果防燙圈脱落的話就和不帶底的碗是一樣的,不會影響餐具的質量和使用壽命。
    [版主回覆05/27/2013 10:41:53]沒有放洗碗機和或消毒櫃, 那個設計不行,底邊該連身出較好! 我洗碗前必浸碗,這樣比較容易清洗乾淨,不過浸水後黏上的東西都很容易脫落,現在隻碗打回原形, 都照用架啦! 咁貴。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...