2013年2月12日星期二

平安是福新年早餐

新年的早餐



多是煎年糕, 芋頭糕、馬蹄糕好好吃, 但不是自己蒸的, 其實好想自己蒸盤蘿蔔糕, 可是一年又一年都沒有實行。




瑤柱瘦肉粥OK!

家鄉煎薄餐, 簡單易造!


看著平安是福百合花, 味道更佳!







3 則留言:

  1. 靚花加食物,好正喎!
    [版主回覆02/14/2013 11:13:23]謝謝! 新年快樂!

    回覆刪除
  2. 家鄉煎薄~好靚~~AA~不好放食物在百合花下, 因為花粉有毒, 食了會肚痛痾,金針線百合同種,有人食了新鮮金針中毒就是花粉未清, 乾金針又乾又洗又運輸~差不多甩晒就無事
    [版主回覆02/14/2013 12:04:18]屋仔細D花冇地方擺咪擺餐枱囉, 已盡量擺開D同摘晒D花蕊, 都好驚D花粉, 影張相就攞開D食! 開咗餐幾日都冇事, 我諗冇乜花粉跌落嚟掛!

    回覆刪除
  3. 我鐘意粥!有豐衣足食之意!正!
    [版主回覆02/17/2013 12:05:23]所以我年年都煲翻煲粥!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...